diumenge, 26 de novembre del 2017

Cursa Orientació

Dimarts 21 de novembre


El Dimarts 21 vam anar a la Bassa d’ en Coll, a fer una cursa d’ orientació. La sortida va ser a l’ institut,vam anar caminant fins a la Bassa d’ en Coll,quan vam arribar en Xavi i en Roger: ens van explicar totes les normes de la cursa d’ orientació.Com per exemple: si arribàvem un minut tard de l’ hora que ens havien dit que teníem que arribar ens restaven tres punts,no explico mes normes perquè sinó es fera molt llarg. Vam començar per ordre de llista, el primer vaig ser jo per mala sort, desprès d’ aquí un rato va sortir el segon/a i així seguidament fins l’ últim de la llista. Jo vaig acabar el primer, i em va anar molt malament la cursa d’ orientació, vaig tenir molt mala sort perquè estava a prop de la fita però no la trobava,(vaig fer molt mala puntuació).Desprès de mi va arribar la segon/a,tercer/a  i així seguidament fins arribar a l’ últim de la llista. Quan van arribar tots els de la classe,en Xavi va dir les puntuacions de tots els alumnes en veu alta i a mi quan va dir la meva puntuació em va fer una mica de vergonya. Mes tard ja tornàvem a l’ institut. Quan vam arribar vam agafar les coses i ja tots vam marxar a casa.

Xavi Barrientos

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada