dimarts, 21 de novembre del 2017

Una setmana vivint el CAFEMN

Dilluns, 13 de novembre

El dilluns 13 va ser un dia de teoria amb classes de discapacitats en la qual vam intentar posant-se en la pell de la gent amb paraplegia i ens vam donar conta de una petita part de lo que aquesta gent te que viure cada dia i lo que tenen que fer per poder tenir una vida normal

Dimarts, 14 de novembre

El dimarts 14 vam anar al Puigsacalm que és una muntanya de 1.515 metres que es troba al municipi de la Vall d'en Bas a la Garrotxa. És el punt més alt de la Serralada Transversal, una muntanya emblemàtica, amb unes excel·lents vistes als cims i les serres del Principat.

Vam arribar a les proximitats de la muntanya a las 9 i mitja, allà ens vam dividir en dos grups els quals els vam fer depenguem del tipus de pujada que volia fer la gent. Una era més metres de distancia però el desnivell no et venia tan de cop i en el altre la distancia era mes curta i amb una pujada més constant fins al punt de tenir que grimpar en varies vegades. Quan vam arribar al Puigsacalm vam menjar i vam tornar seguint un altre camí fins arribar al autobús.

Quan arribàvem alguns punts ens donaven dades del lloc on ens trobàvem ja sigues altura, el desnivell i el temps amb el que vam arribar per tal de presentar una ressenya a la propera classe de conducció de grups a peu.

Dimecres, 15 de novembre

Els dimecres anem a la Hípica Aiguamolls (el meu dia favorit), allà ens ensenyen a com tractar be els cavalls, mantenir les seves quadres netes i amb menja, aprenem la teoria i a muntar.
Aquest dimecres ens van ensenyar a donar corda al cavall, que es tracta de que amb un cavall, una canya (una fusta llarga), i anar a un tancat amb forma circular. Després amb la canya ens encarreguem de que el cavall entreni o mantingui la forma si aquell cavall no es muntat. Després netegem al cavall i l'alimentem bé.
També aquest dimecres ha estat la primera caiguda.

Dijous, 16 de novembre

El dijous vam començar amb una hora en la qual ens van ensenyar a fer rumbs amb una brúixola de la forma correcta. Després vam sortir per anar a escalar a Palau, després de una hora caminant vam arribar al costat de la zona on ens esperava en Xavi el professor de conducció a peu amb tot el material.
Quan ens van acabar d’explicar com escalar ens vam dirigir cap a la zona de escalada que estava a uns minuts. Després de que en Xavi ens prepararà la zona vam començar a escalar.

Allà vaig passar un dels moments en el que ho he passat pitjor del cicle ja que tinc vertigen, però amb l'ajut dels meus companys vaig ser capaç d'arribar a gaudir del moment.

Divendres, 17 de novembre

El divendres ja sol ser un dia mes tranquil, en el qual fem teoria, AGE i FOL, i també fem una de les coses més interesants que per mi es dinàmica de grups, en aquestes hores fem una activitat que es diu el minut de gloria  en al qual una persona parla davant de tots, en aquest minut pots parlar de lo que vulguis i amb va tocar a mi, jo vaig parlar per que tinc vertigen i la classe em va recolzar molt.
Això és una setmana dins el Cafemn del Ins Illa de Rodes !!!!