diumenge, 29 d’octubre del 2017

Cursa orientació a peu.

Dimarts 24 octubre.







El passat dimarts a les 11h, varem sortir a peu des de l'institut direcció cap a unes muntanyes petites que hi han a prop de l'institut amb poca pendent. La pujada per a mi va ser bastant lleugera, però es notava l'esforç a les cames. 

En un moment haviem de pujar per unes roques i grimpar, va ser molt divertit i entretingut. 

Quan varem arribar al primer dolmen, el professor ens van explicar algunes coses dels dólmens i del
que fariem a continuació. Vàrem seguir caminant i a pocs metres vam arribar a un lloc on vàrem deixar les motxilles, ja que fariem una cursa d'orientació, quan em van dir que en fariem una el meu primer pensament va ser segur que em perdré si em deixen sola, per sort va ser en parelles.
Haviem d'anar a buscar unes fites en un temps determinat que ens va donar el professor. 
Quan vàrem començar, el primer que ens ha passat es que ens haviem equivocat de direcció, a sobre la meva companya s'havia caigut de cares, ja teniem dos problemes, per sort cap dels dos va ser molt greu. 
Vam canviar de direcció i ja anavem bé, fins que 20 minuts després vàrem trobar la fita i vam tornar a temps. A la segona fita vam haver d'entrar en una casa de pedra petita per a marcar-la, va ser més facil de trobar. Al tornar vam fer una pausa per a esperar a que tots els companys tornessin. 
Vam tornar cap a l'instutut per el mateix camí, la tornada va ser bastant normal sense cap complicació.
En arribar a l'institut vam fer un exercici del mapa per tancar la sessió.

Joyce Mayerhofer

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada