diumenge, 15 d’octubre del 2017

Iniciació a la vela lleugera

Dilluns 9 octubre

Dilluns vam fer classe les dues primeres hores. A l'hora del pati ens desplacem ja per tercer cop cap al GEN Roses, allà és on fem la vela i windsurf.

Vàrem fer la tercera classe de vela el meu grup i l'altre grup va fer la tercera classe de windsurf, és la última classe de formació de cada modalitat, perquè dilluns que ve fem canvi i jo i el meu grup farem windsurf i els altres faran vela.

Vam agafar un RAQUERO, que és un vaixell de 6 persones i és molt estable. Després vam agafar 4 RS que són vaixells de 2 persones i ja són menys estables, i un PICO que es un vaixell individual i molt inestable.

Els vam muntar tots sis vaixell, i llavors els baixem per la rampa per entrar-los al aigua. A partir d'allà en Jon, el monitor de vela, va agafar una Zodiac i va anar a posar dues bolles. Entre les dues bolles, havíem de fer vuits, fent virades i no trabujades.

La meva opinió, sobre aquestes tres sessions i la meva sensació amb el vaixell de vela, ha estat molt bona m'ha agradat això de navegar amb un vaixell, el que més m'ha agradat ha estat el RS amb parelles, perquè es crea un vincle molt fort de companyerisme i ajuda en tot moment.



Ivan Castro

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada