diumenge, 8 d’octubre del 2017

Ruta Muntanyes de Roses. Cond. Grups en BTT

Dijous 5 octubre.

Vàrem fer la segona excursió en btt per les muntanyes de Roses , sortint a les 12:30 de l’ institut. Ens vam posar amb parelles i vam començar la ruta. Nomes començar em vaig fer un repte amb mi mateix que va ser poder fer tota la ruta i no caurem de la bici. Al principi vaig anar molt bé fins que varem agafar les primeres pujades per anar al far.
Quan vàrem arribar al far varem parar i ens comuniquem que vindria la primera pujada forta , vaig veure una mica d’aigua vaig agafar aire i cap amunt duran la pujava em sentia cansat i que respirava molt profundament  quan ja veia el final de la pujada vaig començar a córrer més per descansar.
Vàrem passar per uns camins de terra i al poc temps ens diuen que tindrem la segona pujada; vaig començar a pedalar i vaig deixar la ment en blanc i un cop a dalt venien unes baixades i allò em va tranquil·litzar molt. Varem baixar per un corriol que me va agradar molt. Després del corriol  vàrem anar cap els búnquers de la Punta Falconera que com va punxar un company la roda vàrem entrar dins d’un  búnquer.
Un cop arreglada la roda vàrem posar-nos en parelles i ens vam ajudar entre nosaltres per poder pujar la ultima pujada  mentre la pujava em sentia molt bé per que estava ajudant al meu company a poder pujar. Acabada la pujada ens quedaven unes grans baixades on vam gaudir tots i vam anar cap el institut , tots estàvem feliços perquè ens havíem ajudat i perquè tots vàrem arribar junts al final.
Un cop al institut vam posar les coses en comú amb els professors.

De moment és la ruta que mes m’ha agradat , gràcies companys per la vostre ajuda i la bona complicitat que tenim.


Cristian Moral

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada