dimarts, 3 d’octubre del 2017

Ruta Aiguamolls 1. Cond. grups en BTT.

Dijous 28 setembre de 2017



Vam fer la primera excursió en BTT pels Aiguamolls de l’ Empordà, sortint a les 12 de l’institut, vam començar pedalar i no m’imaginaria mai com aniria la resta de la ruta. Al principi vaig anar bastant be, vam travessar Roses sense cap problema i quan vam sortir a camp obert van començar els problemes.Vam passar per uns camps agrícoles al costat de Roses, i ens vam enfilar a la torre del vent, un petit turonet en mig dels aiguamolls la pujada em va costar bastant,i vaig tindre que acablar-la caminant ja que a causa de les roques m’ impedia pedalar  i vaig patir per arribar adalt. El corriol, degut a que tinc poca tècnica, em va costar també baixar-lo, sent sincera ja li vaig dir a en Xavi que em feia por baixar-lo sobre la bicicleta i encara així vaig pujar-hi i vaig fer-me bastant  mal.
Vaig començar a plorar però ell em va dir que no era res que continues i seguis endavant i així vaig fer.
Vaig pensar en el que ens va dir en Rúben d’aquell ciclista i els dits plens de sang i vaig dir això no es res i vaig continuar per mi i per tots . Atravessant la hípica el camí es va tornar més dur, hi havia fang i la fatiga s’em començava a notar,però gracies als ànims externs i interns, vaig continuar.
Després em va passar una cosa molt curiosa i es què en Rubén va dir que pasariem per un lloc molt maco i que ho valorèssim, en aquell moment va ser quan em vaig donar compte que havia estat tant concentrada que en cap moment m’havia parat a mirar el paissatge per on estàvem passant i sincerament en Rubén tenia raó aquell túnel d’arbres em va encantar i va valer la pena.
Vam arribar al parc de Apuriabrava on un company en Charlie es va donar voluntari a curar-me la cama.
Vam decidir ja tornar cap a Roses separant-nos en dos grups i així vam fer la tornada més entretinguda, no va ser dura, em va molar i tot ,un cop a l’institut vam netejar les bicicletes i fer vam fer un anàlisis general de com va anar la sortida. Em va emocionar molt escoltar del meu professor que estava orgullós que hagi continuat encara amb el mal , i he de donar gràcies a tots els meus companys que fan que el difícil amb una mica d’ ànims es faci més senzill.
La sortida en si va estar molt bé però la companyia inmillorable .

Milagros Sofia Elizalde Fusaro.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada